08-05-2020
Onze branche heeft nog steeds te maken met extreme drukte. In combinatie met maatregelen tegen het coronavirus kan dat vertragingen opleveren in de uitlevering van bestellingen. Hetzelfde geldt voor de vervoerders, ook daar is het nog steeds erg druk Lees meer...
09-04-2020
Door coronamaatregelen en extreme drukte bij webshops kan PosNL de hoeveelheid pakketten niet meer verwerken. Om bestellingen toch snel bij onze klanten te bezorgen zetten wij naast PostNL nu ook tijdelijk DHL in als tweede bezorger. Lees meer...
05-01-2021
Wegens drukte en het coronavirus kunnen bestellingen mogelijk enkele dagen vertraging oplopen in de bezorging. Vooral PostNL heeft te kampen met vertragingen in de bezorging van de pakketten. Tot nu toe hebben wij alle bestellingen binnen 1 tot 2 dagen kunnen bezorgen. Lees meer...
13-12-2019
Rond Kerst en Oud & Nieuw gelden er afwijkende bezorgdagen. Op eerste en tweede kerstdag en nieuwjaarsdag worden er geen bestellingen verwerkt, hierdoor kan het iets langer duren voordat uw bestelling wordt afgeleverd. Hieronder kunt u lezen wanneer uw bestelling wordt afgeleverd. Lees meer...
05-11-2019
De periode rond de feestdagen aan het eind van het jaar heeft onze vervoerder PostNL te maken met enorme grote hoeveelheden pakketten die bezorgd moeten worden. De piekdagen zullen dit jaar liggen op 11 november (Singles Day), 29 november (Black Friday) en Cyber Monday (2 december). Lees meer...
24-12-2018
In verband met Kerst en Oud en Nieuw zijn de bezorgtijden als volgt gewijzigd: Lees meer...